onsdag, november 24

Försöker

Gör ett försök att få mina killar att somna. Hoppas det går snart för just nu känner jag mig sliten. Dålig/liten sömn och en liten på 13 kg som helst vill sitta fast i mamma dygnet runt. Phu. Båda killarna sov ju middag och ganska sent med så jag förbereder mig på att det kan ta sin lilla tid att få de att somna.

Imorgon blir det ingen klocka för de får båda vara hemma igen. Stora killen såg ut att vara bra efter lunch men blev lite hängig på kvällen. Tror nog han kan gå på fredag i alla fall. Har nästan inte fått i han någon mat idag. Han har inte haft matlust. Inte ens när han själv fick välja. Han tackade till och med nej till pepparkakor i soffan.

En tidig God Natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni vaknar pigga & friska alla 3 idag Torsdag. Kram Momo