torsdag, november 25

Det kommer mera...

Oj. När vi väl gick upp halv nio idag såg jag hur det yrde ute. Det har snöat och fortsätter göra det. Nu har vi ganska mycket snö här hemma.

Litens ögon var klibbiga när han vaknade men han kunde i alla fall öppna ett idag.  Storebror har haft en lugn natt. Han hade inga problem med att somna igår fast han sov över en timme på soffan. Han vände på sig, sa god natt och somnade. Idag ser han mycket piggare ut och han är inte varm längre. Blir nog skola på honom imorgon.

Innan jag la mig igår ringde jag dagis och meddelade att liten är hemma resten av veckan. På fredag är dessutom två av tre ordinarie personal borta så då stressar jag inte för att få han dit. Nu har han fyra dagar på att bli bra i ögonen. Är det samma imorgon åker jag till vårdcentralen och får några droppar som tar bort det.

Inga kommentarer: