tisdag, augusti 28

Kompisar är bra att ha

När jag hämtade liten på förskolan idag var han som vanligt med sin kompis A. De var mitt uppe i en lek och ville inte gå hem. Samma visa varje dag. Igår var det A som blev hämtad lite före och när jag kom så skrek hon med tårar sprutandes att hon inte ville gå hem. Hon ville leka mer med liten.

Det är så skönt för mig som mamma att veta att min lille kille har så bra och fina vänner som trivs tillsammans. Jag kan lugnt slappna av och veta att han har det bra på dagarna när jag jobbar.

Stora killen gick hem själv och hade en kompis med hem. De gjorde det de båda älskar. Spelade datorspel så klart.

Nu är det lite lugnare hemme med en liten trött kille, en stor kille som gör sina läxor så duktigt och en mamma som tvättar lite.



1 kommentar:

Russin sa...

heeej gumman...

ja gud så länge sedan det var jag skrev här hos dig, har försökt ett par gånger men eftersom du har såndär bokstav verifiera så krånglar det till det för mig.. oftas så blir mina försök inte godkända så kommentaren kommer aldrig iväg, har problem på alla blogspot bloggar som har så så det är inte bara din blogg , men det blir ju tyvärr att man inte kommenterar så ofta.. :(

hur mår ni ? bra hoppas jag. .:) ska bli såååå roligt att träffas igen på FAB, superkul att du kommer.. :)

vad jobbar du med nu ? ert hus är ju sååå fint, är rikigt avvis på det, haha.. trivs ni ?

KRAAAM fina <3