söndag, augusti 26

Gräsklippning är kul!



Det har varit en riktig sommardag idag.
Jag har haft massor jag ville få gjort undan innan vardagen slår till för fullt imorgon igen.
Har tvättat och kunnat hänga ut det på altan. Det gör allt så mycket lättare och bättre.
Vi kunde sitta i uterummet och äta middag. Fick till och med öppna för det blev för varmt annars.
Suttit ute i solstolen och programmerat stora killens kalender med tider han skall följa. Det var riktigt varmt och härligt.

Efter middagen fick jag ett ryck och gav mig på gräsmattan. Den har växt och nu har jag inte kännt av allergin på bra länge så jag vågade försöka. Har ju inte kunnat klippa gräset själv på hela sommaren så idag var det faktiskt riktigt avslappnande och näst intill kul faktiskt.

Killarnas väskor är packade och klara till skola/ förskola imorgon. Snart sover nog hela familjen.


1 kommentar:

Tina sa...

Åh det låter som att du hade en toppensöndag. KRAM!