tisdag, september 27

Trafikskola och träning

Vi bor ju på toppen av två ganska branta backar och det verkar som någon bilskola tycks gilla det för jag ser nästan dagligen en bil köra förbi. Efter vårt hus ligger det fyra till innan vägen slutar med en vändplats.
Onödig trafik tycker jag men det är ju kommunal väg så det är bara att stå ut. Som tur är har de bara kört här på förmiddagarna och då är ju liten på förskolan de flesta dagarna.

Väntar på att min syster skall komma hit om nån timme och göra mig sällskap på gymmet. Idag blir det styrketräning och jag behöver sällskap. Har så svårt att komma in i det och det tar emot att gå då. Tråkigt för styrketräning är ju så effektivt och viktigt på många sätt. Bara att bita ihop.

bild lånad från Sportlife

Jag tror jag skall boka in mig på ett TRX -Small Group PT pass på gymmet. Det är en nyhet här och man får hjälp av en PT att komma igång. Tror denna typ att träning kan passa mig. Kanske kan jag locka med syrran på det med.

Inga kommentarer: