onsdag, september 28

Nya bilen

Så är äntligen dagen här då jag skall hämta hem min nya bil.

Vi hade en liten, liten mellanskillnad mot vad vi fick för den gamla. Fick ringa banken och fråga när vi skulle få de pengarna. Fick då svaret att han hade gjort allt klart igår och betalt ut pengarna. ???? Jag hade då inte fått de. Han blev lite stressade och skulle undersöka saken direkt.

Nu har jag i alla fall fått pengarna och betalt bilen. Hur det gick med de som var borta vet jag inte och bryr mig inte heller.

Min snälla söta syster kommer hit om en timme ca och hämtar upp mig. Hon är så snäll som kör mig dit.

Jag är väldigt nöjd med mitt köp. Har gjort ett riktigt fynd och inte nog med det så får vi nästa besiktning GRATIS. Vet att älsklingen är stolt över vad jag lyckats med.

Har denna gången köpt en mer användarvänlig bil. En Volvo (så klart) V50 DriveE Disel. En vit blev det med som extra bonus.

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Vilken snygg bil!

Kul att det finns fler egna företagare! Jag jobbar också hemifrån fast med hudvård och makeup (Mary Kay) och jag tycker också det är hur kul som helst!

Hoppas du får en härlig onsdag!

Anonym sa...

Bra jobbat jenta mi, du er super-duktig ;-)

Kyss