måndag, september 26

Måndagslista

 Oj vad fort tiden går. Det var ett tag sedan jag fick skrivit en måndagslista. Nu är det en ny dag och måndag så jag passar snabbt på att skriva ner.

Idag måndag är jag glad för att ...
  • ... det har varit så underbart väder i helgen och vi har varit ute mest hela tiden.
  • ... jag och barnen hade en helt fantastiskt underbar dag i lördags med min kära syster och hennes barn. Vi tog en spontantur till Liseberg och roade oss ordentligt. Alla 6 var supernöjda med dagen.
  • ... JAG har köpt ny bil. Tack pappa för hjälpen.
  • ... jag har köpt träningskort och börjat träna igen. Tack mommo och H för hälpen i fredags.
  • ... jag och liten liten skall på lekdate idag.
  • ... stora killen trivs i sin skola och lilleman älskar sin nya förskola.
  • ... vi är friska och glada.
(Liten provar på golf på Dormy. Jag vet att älsklingen är glad
för att hans nya klubbor och utrustning snart är här från USA)

Det finns så mycket just nu som jag är glad över men här var ett litet smakprov i alla fall.
Prova själv att skriv en måndagslista. DET FUNGERAR!

Fler måndagslistor hittar du hos Jenny

Önskar alla en toppen måndag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En härling lista Älskling. Mamma

Popprinsessan sa...

Ja, visst funkar det att skriva måndagslista!
Hoppas att får en riktigt bra vecka,
kram!