lördag, april 9

Arrrrgggg mamma

Liten är högt och lågt. Han rotar fram en hel massa saker. Förstår inte hur han hinner. Jag jobbar för fullt för att hinna städa undan men är klart i underläge.

Nyss fick jag världens utbrott. Jag har tömmt några ägg och till min glädje hade jag fått sex riktigt stora i paketet denna gången. Tanken var att jag skulle försöka göra lite mer betongpynt idag. Det stoppade liten en stund då jag hör ett konstigt ljud och när jag kommer ner har han krossat ALLA skalen. Snacka om arg mamma. Tror han fattade.

Nu har jag lugnat mig och fått gjort sex nya skall. Tyvärr är dessa lite mindre men om detta projekt blir lyckat kan jag bara köpa extra stora frukostägg och göra mer av senare. Det mesta ordnar sig men just där och då går välden under för en stund. Snacka om I-landsproblem. Hm...

Inga kommentarer: