lördag, april 9

Packat lite

Tiden går ganska fort fast det inte alltid känns så. Det är egentligen inte så lång tid kvar innan vi flyttar neråt igen. Underbart!

Snart kommer älsklingen köra en tur med släp och då gäller det att få det fyllt. Inga tomma transporter nu inte. Så för att förbereda lite har jag idag packat lite saker som jag vet att jag inte kommer behöva innan flytten. Vintertröjor, böcker, lite leksaker (har de nog av ändå) mm. Har ställt ut en hel del i garaget så det är bara för älsklingen att lassa på släpet. Känns skönt. 

Har även hunnit med lite betonstöpning med som nu står och brinner. Det jag gjorde igår får stå lite till för att vara på den säkra sidan. Skall ju använda mycket av det i nya huset så det kan ta sin lilla tid. 

Härligt väder ute. Liten står på altan och sover i vagnen. När han vaknar blir det att slänga i honom lite mat för det blir garanterat mer utelek på oss. Han älskar att vara ute och inte tänker jag stoppa honom om jag absolut inte måste. Det är dessutom sunt för barnen att få vara ute. 
En tur till affären blir det med så killarna får köpa lite lördagsgodis. 

Inga kommentarer: