söndag, november 7

Hämta hem storebror

Om ett par timmar skall jag köra och möta upp storebror och hans pappa. Planen var från början att han skulle flyga hem från Köpenhamn och jag hämta honom i Stockholm. Nu blev det inte så eftersom hans pappa som vanligt är sen med att planera och boka. Biljetten skulle kosta 3 000 kr. Vi kör i stället och möts på halva vägen. Resande tid för stora killen blir ungefär samma. Nu får han ju dessutom sällskap av oss hela vägen.

Jag laddar min iPod så jag kan lyssna på min ljudbok. Nej jag kör inte med hörlur på båda öronen. Bara ett. Just nu lyssnar jag på "Munken som sålde sin ferrari" av Robin Sharma. Har inte kommit så långt i den ännu men den skall vara bra.

Höstlovsveckan har gått riktigt fort och det är skönt när inte familjen är samlad. Har sluppit längta för mycket.



1 kommentar:

Unknown sa...

Den är bra boken. Kör försiktigt:-)