fredag, november 5

Lördag?

Hela dagen har gått med en känsla av att det är lördag. Jag vet att det bara är fredag men känslan vill inte ge sig.

Vi har haft en lugn dag här hemma. Tiden har bara rusat iväg.

Litens mage har varit lite orolig (lös) igen. Den blev ju bra tidigare i veckan men nu är det dags igen dock inte lika mycket som tur är.

När liten skulle sova middag passade jag och älsklingen på att gå en långpromenad. Underbart väder och trevligt sällskap. Älsklingen var helt slut när vi kom hem (7 km). Efter lite mat och en dusch tog jag bilen till stan för lite ärenden. Så mycket snabbare och lättare det går när man får gå själv. Köpte bland annat mer vit tråd för den har tagit slut. Surt.

En ny kurs har startat idag och den kommer nog uppta en stor del av min tid framöver. Ser ut som detta kommer bli den bästa kursen men helt säker kan jag inte vara.

För att få lite bättre ordning och lättare att växla mellan kurserna så köpte jag små plastmappar, en till varje kurs. När jag skulle sortera in i den sista ser jag att den är sönder. Det är så irriterande men inget att göra åt. Får bli en tur in och byta den en dag.

Inga kommentarer: