söndag, maj 23

Jag gjorde det!!!

Shit vad jag är bra. Jag är SÅ nöjd med min prestation. Trodde till 90% att jag skulle fixa det men inte att det skulle gå så bra.

Vad har jag gjort som är så bra?

Jag sprang Göteborgsvarvet igår!

Det var så kul och gick över min förväntan. Blir till att göra det igen men nästa gång bättre förberedd.

Min kära syster, svåger, systerdotter och mina tre killar var och hejade på mig. På halva vägen hade jag extra förstärkning i form av pappa och L med syster.

Tack alla ni som hejade på mig. Ni gav mig så mycket energi och hjälpte mig i mål. TACK!

Efter loppet satt vi kvar en bra stund på filten och njöt av solen innan vi gick vidare till en restaurang och käkade middag. Klockan sprang iväg och det var dags att åka hemåt. Dagen hade passerat i ett rasande men helt underbart tempo. ALLT var bra igår.

Nu blir det att sätta nya mål och planer. Har lovat en klasskamrat att springa loppet som arrangeras hemma i stan på 1 mil. Efter detta skall det inte vara något problem.

3 kommentarer:

Robin sa...

Bara så fantastiskt bra, när du kom förbi oss sa jag till alla som var nära att Pernilla såg oförskämt pigg o fräsch ut efter 12 km. Stort grattis.

Anne sa...

Åh vad duktig du är! Det hade jag aldrig klarat av! Stort grattis till dig, Kram

Popprinsessan sa...

Bra jobbat! Grattis!