söndag, maj 23

Hem ljuva hem

Ena bilen har gått sönder och det var självklart på väg till vår helg i Göteborg. Handbromsen hade hängt sig och sedan slitit. Nu hänger den löst fast eller nåt. Älsklingen skall åka och lämna den hos vår privata mekaniker.

Vi åkte i god tid och jag var orolig om den skulle hålla hela vägen hem men det gjorde den. Nu tog det väldigt mycket längre tid hem men det fick bara gå. Några fler stopp än vanligt blev det med för barnen och då lille spec, blev rastlösa och behövde röra sig.

Liten somnade 30 min innan vi var hemma och sover nu i sängen. Håller tummar och tår att han sover natten igenom fast det blev så tidigt.

Mina lår är lite stela idag måste jag ärligt erkänna men det är en skön stelhet. Rör jag bara på mig lite så släpper det. Kan nästan inte tro att jag sprang en halv mara igår. Otroligt bra gjort av mig.

Och NEJ!... Jag kommer inte publicera din kommentar=AVVISA. Vill du mig något så säg det direkt till mig och inte så fegt som du gjort nu... Sånt tål jag inte.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.