torsdag, maj 20

Nästa utmaning väntar

Det gick bra idag. Jag tror jag fick fram mitt budskap fast tiden var knapp. Som tur är får jag en chans till på tisdag då vi skall träffas igen för att gå igenom resten.

På lördag väntar nästa utmaning jag har satt mig för att ta. Ser fram emot den men känner att förberedelserna varit de absolut sämsta. Lite sömn, bristande kost, lite stress, lite för lite träning men vad tusan. KUL kommer det bli.

Liten är med grannarna idag igen. De skulle på kalas men tog med honom dig. Blir kul för liten. Jag skall passa på att packa så det är gjort tills han kommer hem.

Får försöka hålla packningen liten då vi alla skall åka hem efter helgen i den "lilla" bilen.

Nästa vecka skall jag SOVA! Hoppas jag i alla fall men det brukar inte bli så så jag gör kanske bäst i att inte önska det. På så sätt blir man inte besviken när det inte blir.

1 kommentar:

Robin sa...

Vi kommer o hejar på dig när du springer