onsdag, februari 3

Suck

Det var visst inte slut på det sjuka här hos oss. När vi lagt oss och jag nästan somnat börjar liten svälja hårt och strax efter kom DET. DET fyllde en stor del av sängen, liten och mig. Det var bara att klä av sig och ta med en yrvaken liten in i duschen. 

Vad kan det vara? Han var dålig i söndags men i måndags och nästan hela tisdagen var det full fart och god aptit på den lille. Magsjuk trodde jag man fick och "led" av helt tills det var slut. Inte att det visade sig lite här och där.

Napparna är kokta och sängen bytt på (i natt) och det har svabbats med klorin. Nu jäklar får det vara bra. Vi som har en lång härlig helg planerad önskar allt det sjuka långt bort.

Ute snöar det i massor. Tyvärr blåser det med så det är inte helt så mysigt som det skulle kunna vara. 

4 kommentarer:

Anne sa...

Åh nej så hemskt, inte igen!!! Jag hoppas verkligen att det inte kommer att sabba er kommande helg...
Jag lider med er och skickar en krya på er hälsning!
Kram

Grannen sa...

Majken kräktes oxå med ett par dgrs mellanrum.

Popprinsessan sa...

Men usch, era stackare!
Jag hoppas att dagen i övrigt varit bra och att det inte kommit upp mer.

Vad ska ni hitta på för spännande i helgen? Blir ju nyfiken ;-)

Mamma Russin sa...

hej gumman..

usch.. presic som stina då.. hon höll ju på så i en vecka nästan. :(

mailade dig igår, har du fått det?

KRAM