måndag, januari 25

Kan det hända igen???

Nu har underbara Carolina en ny helt fantastisk tävling. Jag har tidigare haft en sådan tur hos henne att vinna ett presentkort hos supergrafik.se där jag tänker köpa två av denna text. Väntar bara på att lilleman skall få sitt rum först.

Jag har hela tiden sagt att jag aldrig vinner men nu får det bli att jag har vunnit en gång i alla fall. Efter denna tävling hoppas jag kunna säga att jag har vunnit två gånger. 

Tävlingen jag pratar om är kanske inte så spännande för alla men för mig är den mitt i prick till min snart nya tvättstuga.

Carolina samarbetar med Lauras.se och priset är dessa underbara tvättmedelstunnorna. 


”Jag tävlar om tvättmedelstunna i valfri färg från Lauras hos Carolina – var med och tävla du också!”

Som vanligt så måste jag ju köpa till en extra. Skall ha en svart till fägtvättmedel och en vi till vittvättmedel så klart.

Inga kommentarer: