lördag, januari 30

Fel

Idag vaknade jag 6 av lilleman men han var inte helt vaken utan gnydde och snurrade i sömnen. Sen höll han på fram och tillbaka tills 7.30 då han vaknade till. Han snurrade inte hela tiden men tillräckligt ofta för att jag inte skulle kunna sova ordentligt utan bara låg kvar trötttt.

Storebror kom in och busade lite. Det var en mysig stund men ändå har jag vaknat på fel sida. Känner mig sur, irriterad och förvirrad. Suck vilken start. 

Idag är det då tänkt att vi skall få upp en vägg så lilleman får eget rum men jag har god lust av avlysa. INGET är direkt förberett och då låser det sig för mig. Klarar inte av att gå vidare när det inte är ordning på innan.

HOPPAS det löser sig och det gör det säkert. Var bara tvungen att lätta trycket lite. Ta det inte så allvarligt ni som läser detta. Det är min blogg och ibland är det jag skriver inte logiskt och det får ni ha överseende med. Tolka inte sakerna som står här utan läs de. Hm... Gå vidare...

Önskar alla andra en härlig vinterdag. Vi har -20, ljust och MYCKET snö. Vackert

1 kommentar:

mamma russin sa...

god morgon gumman

oj då.. hoppas du blitt på ditt vanliga goa humör igen vännen...:)

jag har mailat dig lite förslag på design..:)

kramkram