söndag, januari 31

2 blir 3

Väggen som delar vårat sovrum i två kom så upp igår. Rummen blev inte så små som jag trott vilket måste betyda att vi tidigare haft ett väldigt stort sovrum. 

Jag och barnen var med grannen och hennes dotter i Örebro på IKEA. Vi och alla andra. Det gick väldigt bra och vi hade en riktigt trevlig stund. Fick köpt lite saker till lillemans rum men även nåt till storebror. Jag gillar expedits system. Användbara och fina. Det blev en lite med fyra turkosa lådor till. Här är lite av det jag köpte:


De svarta lådorna är en isats till storebrors expedithylla. Han börjar ju få lite mindre saker nu och då är det lättare att ha ordning på de i lådor än i de stora hyllorna.

Vad jag skall göra idag vet jag inte ännu. Vad jag borde göra vet jag men till det krävs lite ork och lust och det finns inte idag. Längtar tills vi skall bort och åka skidor. Träffa min familj, vara ute hela dagarna och bara ladda, ladda, ladda batterierna. Behövs verkligen. Längtar!



2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Gillar också den där expedithyllan och har en sådan :-)

Hoppas att du får en bra dag. Här är det ingen av oss som får tummarna loss idag. Vi känner väl oss inte helt i toppform, så ingen orkar ta tag i dagen liksom. Kanske blir en tv-söndag :-) Fast jag vet inte om L skulle uppskatta det...

Anne sa...

Vad kul att det blev så bra med att dela av rummet! Han kommer säkert att trivas där!

Ja så som det snöar idag så är det inte utan att man längtar ut i snön...Jag får nog vänta med både pulkaåkning och skidorna. Men kul är det i alla fall!

Önskar dig en härlig dag!
Kram