fredag, januari 29

Arg

Vi har ett system i skolan där alla har sin plats i kylskåpen som är uppmärkta med namn. Det fungerar bra anser jag. Har tidigare inte haft problem med det tills idag.

Ett annat system är att man köper kaffe och mjölk när det behövs och så delas det av alla. Jag hade med ett paket mjölk för det använder jag i mitt te (dricker inte kaffe).

När jag till lunch tog en kopp kände jag att mjölken nästan var slut. Eftersom jag behövde den sista skvätten till min kopp på em fikat ställda jag in paketet på MIN hylla. När det så var dags för mjölken var det någon som tagit den från min hylla. SLUT! Snacka om att jag blev sur.

Eftersom vi är så många ansåg jag det inte vara någon nytta att ta upp det. Jag hade ingen aning om vem det skulle kunna vara och skulle nog inte få reda på det eller så om jag tog upp det. Bara att sura en stund och sedan släppa det.

AHHHH, borta...

2 kommentarer:

Anne sa...

Förstår att du härsknade till! Det hade jag oxå gjort...
Förhoppningsvis var det en engångsföreteelse!
Ha en skön helg och njut av allt bra istället.
Kram kram

Popprinsessan sa...

Usch, det är ofta svårt med gemensamma kylar. Irriterande! Hoppas att du har en skön fredagskväll med hela familjen!!!