tisdag, november 10

Kan det vara så kul att jobba?

Är nu ute på min "Lärande I Arbete" period och denna veckan har det ju satt igång på allvar. 

Kors så kul det är och oj så fort tiden går. 

Det är en så underbar känsla att känna att jag har hamnat så rätt. Jag är där jag vill vara, bör vara, skall vara och det är alldeles alldeles underbart.

Tänk om alla kunde få känna så. Då skulle det vara mindre hot och våld och mer kärlek och vänskap.

Älsklinge är just nu på sitt jobb som är så rätt för honom och där han trivs väldigt bra. Att vi båda två får ha det så är jag så tacksam för. 

Livet leker och jag är en aktiv deltagare. 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Underbart syrran.
Fortsätt i den andan.
Ska försöka komma upp till er snart.
Kramisar

Lotta sa...

Åh!
Så vill jag oxå känna.
Varje dag!
Kramen

Anne sa...

Så härligt när man känner att man har hittat rätt! Underbart!
Jag är lite nyfiken på vart du är och gör din LIA?
HA det bäst!
Kram