måndag, november 9

Början på en intensiv vecka

Så var den stora biten av projektet igång. Det började inte helt opptimalt men det löste sig och resten kommer nog bli väldigt bra. Kul att vara igång och göra något av det som troligen kommer bli min framtida arbetsuppgift.

Idag fick jag börja veckan med att sluta tidigt. Lilleman skulle få sin 1,5 års spruta. Hämtade honom på dagis och gick ner till BVC. Väl där fick jag veta att de från och med idag inte kommer vaccinera några innan det är helt klart om de små också skall få gris sprutan. 

Doktorn lyssnade  på hjärtat och klämde på pungen. Allt var bara bra men det visste vi redan.

Nu har jag lagt båda barnen. Det tar sin lilla tid när man är ensam hemma. Lilleman är värst. Idag tog det 50 minuter för honom att somna. Vet inte hur jag skall få han att somna själv. 

Nu blir det lite arbete inför imorgon sen försöka komma i säng i  lagom tid. 

1 kommentar:

Lotta sa...

Det är svårt det där med nattningar.
För sonen här tar det oxå tid ibland.
han vill att jag ska ligga brevid och då somnar jag och orkar inget mer.
Ha en fin vecka.
Kramen