söndag, november 8

Allt för hälsa

Hade helt glömt av att det var Allt för Hälsa mässa i Älsjö i helgen. Jag och en vän hade sagt vi skulle åka dit med våra barn. Jag kom på idag att det var och eftersom vi åkte inte långt efter det var det sent att ringa henne. Vi åkte själva jag och barnen.



Mässan var helt ok men mycket mindre än jag väntat mig. Kan inte delta full ut när man är själv med barnen men jag deltog i flera tävlingar i alla fall. Nu väntar jag bara på att alla priser skall dimpa ner i min stora fina brevlåda. Tur vi har en veckolåda så allt får plats:)



Där var även någon cybergame club från Hötorget med massor av spel och dansmattor. Med en speltokig 8-åring som sällskap så kan man inte bara gå förbi utan att prova. Så det gjorde vi flera gånger.


Middag blev det på McD. Känns i min mage när jag äter sånt men barnen var väldigt glada för det.


Nu sover killarna och jag går igenom det jag skall ha med till imorgon så allt är klart. Om jag skulle lämna det tills imorgon kommer jag garanterat glömma något.

1 kommentar:

Frida sa...

Kul då hoppas jag att du vinner ALLT;D
Ha en fin start på veckan gumman!
Kramar<3