torsdag, oktober 29

Reser bort

Har precis kommit hem från skolan. Idag var redovisning av hälsoekonomin. Det gick hur bra som helst. Väldigt nöjd men vår insatts.

Nu skall jag skynda mig och packa ihop det som skall med. Vi åker nämligen till Göteborg så fort vi är färdiga. Målet med resan är en fest för min systers man. Sen kommer jag passa på att träffa lite annat folk när jag ändå är nere.

Tyvärr har jag inte haft tid att prata med min mamma ännu så ni får snällt vänta med spänning på fortsättningen av vår myskväll.

Önskar alla en trevlig helg. Det skall jag ha.

5 kommentarer:

Lotta sa...

Så skoj med fest och att bara få resa bort en stund.
Njut och ha det så bra.
Kramen

Anne sa...

Åh så härligt att åka bort lite! Hoppas att ni får en jättehärlig helg i den vackra staden!
Kram kram

Mamma Russin sa...

hej gumman...

så roligt med en tripp till göteborg. :)

jag är så nyfiken på vad det är du ska berätta sedan.. ;)

KRAM

Popprinsessan sa...

Men oj, här blir man ju nyfiken! ;-) Väntar med spänning!

Hoppas att ni får en skön och kul helg i Gbg!

Frida sa...

Hoppas att ni får det jättemysigt ...
Skönt att redovisningen gick bra, alltid härligt när skolan fungerar..
Kramisar<3