tisdag, oktober 27

Ett märkligt minne

Igår kväll skulle vi ha en liten myskväll hemma jag och älsklingen.
Vi skulle se på senaste Bond och tända i brasan.
Allt gick som planerat. Jag la lilleman för kvällen. Somnade till lite men älsklingen väckte mig.
Då hade han satt på filmen, dukat upp med pepsi och nötter, tänt i brasan. Mys.

Sen var det fart här hemma och inte bara i filmen kan jag säga.
Skriver inte så mycket om vad ännu. Vill prata med min mamma först men när jag gjort det kommer jag skriva om vår kväll vi inte kommer glömma och kanske lägga ut några dåliga bilder.

Det var inget farligt så ni inte blir oroliga.

Fortsättning följer...

4 kommentarer:

Frida sa...

Nu är jag NYFIKEN.....
Kramar<3

Anne sa...

Gahh vad nyfiken jag blir!
Kram

Lotta sa...

Och jag då...
NYFIKEN I EN STRUT!
Vad?
Vad?
Vad?

Kramen

MADELEINE sa...

Nämen så kan man inte skriva... gud så nyfiken man blev!! :-o