måndag, oktober 26

Så var vi bara 3

Idag kom så stora killen äntligen iväg till sin pappa. Resan gick bra och han kom fram utan problem.

Jag har varit i skolan idag så det var älsklingen som fick köra till flyget och lämna. Lilleman kunde få vara på dagis och det tackar vi för. När älsklingen är hemma har han ingen rätt att vara där men de är "snälla" och låter han vara där 5 timmar under den perioden. Det för att han inte skall tappa kontakten så jag får problem när jag är ensam igen.

Idag har jag redan gjort lite skoljobb hemma men tänker inte göra mer för idag utan bara koppla av med mina killar.

Skall stax lägga liten och sen se en film med älsklingen i källaren. Tända en bra och mysa. Hoppas jag klarar att hålla mig vaken bara. Brukar inte klara det så bra till film.
Har till och med somnat till "män som hatar kvinnor".

2 kommentarer:

Frida sa...

Myspys i stora mått.... Fortsätt njuta av killtiden & ah en härlig tisdag.
Kramisar<3

Anne sa...

Åh så mycket härligt mys ni ska ha!
Förstår bara inte hur du kunde somna till "män som hatar kvinnor" !!!
Jösses den var verkligen hur bra som helst.
Önskar er en underbar kväll!
Kram