söndag, september 13

Pluggar sen

Kors så mycket jag har skutit upp genom att åka och handla i stället. Men nu är det mesta klart och jag är redo för sängen.
  • Har precis avslutat finputsningen av vår fallbeskrivning vi skulle göra i skolan. Känner mig nöjd med min prestation.
  • Stykt kläder för imorgon. Hade inget att ta på kände jag men nu har jag.
  • Lagat lunch för imorgon. Rester saknades då vi åt ute idag.
  • Hängt upp tvätten jag satte på innan vi åkte.
  • Tömt och fyllt diskmaskin igen. Var kommer all disk ifrån. Vem är hemma hos mig och smutsar ner när jag är borta?

Nu är det hög tid att lägga sig. Skola imorgon och klockan ringer tidigt. Vi skall starta dagen med att se på en film. Andra filmen vi ser under denna kursen. Känns lite slöseri med tiden. Film kan jag se hemma (gör aldrig visserligen) i skolan vill jag få ut MAX av ämnet. Tålamod kanske.

Inga kommentarer: