tisdag, september 8

Kvällen

Så var denna dagen slut och jag fick gjort en del men inte alls så mycket som jag hoppats på. Det tar lång tid och mycket tänka, leta och fundera.

Barnen sover äntligen. Båda var lite besvärliga att lägga idag. De har faktiskt varit lite griniga hela kvällen.
Imorgon är det ny dag i skolan och jag behöver förbereda mat, kläder och böcker så det är klart. Blir inte mycket egen tid på morgonen till sånt när båda barnen skall upp, i kläder och iväg.

Känner i magen att jag slarvat med maten idag. Tiden har rusat och jag har inte varit hungrig. Fel, fel, fel. Jag vet bättre.

Nu lite plock sen sängen. God natt.

3 kommentarer:

Cinsaga sa...

Hittade hit och passar på att säga hej !

Anne sa...

Hej stumpan!
Det är sånt mammor är bäst på! Att förbereda och hela tiden ligga ett steg före i planeringen!
Hoppas att din dag blir bra! Kram

Mamma Russin sa...

hej hopp vännen..

hoppas du kan ta det lite lugnare idag då.. äta bör man, hihi...

ha en fin dag vännen.. kramkram