onsdag, september 23

Han är hemma igen

Alla mina TRE killar ligger uppe och sover. Älsklingen kom hem strax efter 23 igår men då sov jag redan. Vaknade till lite när han kröp ner men sov direkt igen. Igår var jag helt slut.

Det var en dag med mycket tankar och känslor. Stora killens nya skola och allt runt det. Ett stort och jobbigt grupparbete i skolan som igår fick en bra upplösning. Det är grymt intressant att läsa beteendevetenskap men det leder även till många funderingar på sig själv och sitt egna beteende. Klart att det tar på krafterna att analysera och tänka men som sagt så är det ändå intressant. Kan låta konstigt och det går inte helt att förklara.

Nu är det en ny dag i skolan men den blir nog lite lättare gissar jag. Vet inte vad vi skall göra men idag och imorgon är sista i detta ämne. Nästa vecka drar det igång med ekonomi. Det ser jag fram emot. Ett viktigt redskap i dagens företagsvärld.

1 kommentar:

Lotta sa...

Härligt att ha honom hemma igen.

LÅter så roligt att plugga.
Jag blir lite sugen.
Ibland vill jag bara göra något helt annat!
Vad är bara frågan!
Kramen