tisdag, september 22

En stor klump i magen

Idag följde jag stora killen till hans nya skola. De har flyttat hela lågstadiet till högstadiet. Så nu finns här bara en skola och den går från F-9. Det känns inte alls bra i magen. Kan inte helt ta på vad det är som känns så fel men nån ond aning eller nåt. Jag gör allt jag kan för hålla mig så positiv jag bara kan till stora killen. Som tur är tycker han det skall bli kul att gå på den nya skolan. Hoppas han har rätt och jag fel.

Just nu tar jag mig en stund för mig själv. Åker lite senare till skolan idag. Känner att jag inte kommer få så mycket ut av det om jag åker med min sinnesstämning. Bättre att hämta andan och åka in när sinnet är lättare.

I natt kommer älsklingen hem. Det ser jag fram emot. Någon att dela känslor och tankar med. Bara någon att hålla runt när det känns så tokigt.

Nu skall jag andas och sen skall jag baskimej ha en bra dag.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Kikar in för att säga hej och hålla tummarna för att det går BRA på den nya skolan och att du får en fin dag trots oroskänslan som gnager!

Tänker på dig!!

Stor kram!
//Jessica

Anne sa...

Det kommer säkert bli bra på den nya skolan! Så härligt att din man äntligen kommer hem till er!
Ha det allra bäst! Kram kram

Lotta sa...

Det är inge roligt när oron ligger på lur.
Var med och hälsa på.
Se om dina farhågor stämmer eller ej.
Njut nu och ha så mysigt när mannen kommer hem.
Kramen