fredag, september 25

Fredag

Fredag morgon. Mina älsklingar åker alla med stora killen till skolan. Lillebror ville följa med idag. Storebror höll lillebror i handen hela vägen. De är så söta ihop. Det blev en bild i mitt minne värt att spara länge, länge...

Idag har jag lite planer på en utekväll. Det var flera år sedan jag var ute förutom i sommar till mammablogg galan. Känns nästan lite nervöst och jag har små tankar på om jag skall strunta i det. Ser samtidigt fram emot det. Klyven.

Idag hoppas jag kunna få lite tid till att läsa in mig på nästa kurs. Jag behöver även ta ordentligt tag i min nästa praktikplats.
Älsklingen och lilleman är hemma hos mig.

3 kommentarer:

Lotta sa...

KLart du ska gå ut.
Sitter här och är så festsugen.
Men det är ju lite svårt att få till det spontant nuför tiden när alla är så upptagna med sitt.
JAg har ju inte mina barn här den här helgen så jag har ju lättare att få till det...
Härligt det låter med dina pojkar.
Kramen

Leonard sa...

Hej! Imorgon är jag på bokmässan i Göteborg, så kommer nog inte uppdatera så mycket denna helg! Kommer att ta med mig kameran såklart! Hoppas du får en bra helg! :)

Leonard

Frida sa...

Hoppas att du kom ut & att du svände dian lurviga HELA natten;D
KRAAAAAM<3