lördag, september 26

Dans

Jag kom mig ut igår och det var så kul. Vi satt ett gäng tjejer hos sonen till min kompis innan vi gick ut. Det var kanske inte mitt val av ställe men igår var det dit alla gick. Arvingarna spelade, hm.

I baren vid sidan spelade ett coverband så det var inte bara dansband. Mot slutet av kvällen blev jag uppbjuden till att bugga. Jag kan inte bugga så bra trodde jag men den här killen var helt kanon på att styra dansen. Det var riktgit kul och det gick hur bra som helst.

Kvällen gick fort och det var dags att åka hem. Kom i säng strax efter 3 så när lilleman väckte mig 07.20 var det ganska tungt att komma upp.

Älsklingen har varit på cheepy och "fyndat". Det blev en slangvinda och en gräsklippare. Saker han har sett efter hela sommaren. Nu var det på 50% så då var det bara att passa på.

Jag har fått lov att lägga mig en stund igen och sova nån timme till. Det tänker jag utnyttja NU.

2 kommentarer:

Mamma Russin sa...

hej vännen..

oj, så roligt med lite utgång.. :) förstår att det var "tungt" i morse att gå ut, hihi...

kramkram

Lotta sa...

Åh så roligt!
Jag är helt värde på att dansa men med en stark kavaljer kanske det skulle gå?
Blir det en tidig kväll idag då gissar jag.
Kramen