söndag, augusti 23

Slapp dag

Idag har det inte blivit mycket gjort tyvärr. Det har varit härligt väder så vi har varit ute mesta delen av dagen. Lekt i sandlådan, sparkat lite boll, kört lite vagn, flugit lite drake mm.
Tyvärr blev det miss i planen idag så jag kom inte ut på någon joggingrunda. Lite trist för det hade jag behövt. Får klämma in en runda imorgon och hoppas jag hinner resten av det jag vill göra.

Middagen idag blev lasagnette fast med kycklingfärs kryddat med lite tacokryddor. Barnen älskade det. Lilleman åt en STOR portion helt själv.


Sista dagen för mig på sommarlovet. Det skall bli skönt att börja igen. Vi startar lite mjukt med en dags vandring med diverse aktiviteter. Ser fram emot det. Hoppas det blir ok väder då.

3 kommentarer:

Lotta sa...

mm man ser verkligen hur gott det ser ut!
Hoppas dagen idag blir bra.
Kramen

Anne sa...

Yummi med kycklinglasagne! Det måste jag testa en dag snart.
Hoppas att du får en skön dag innan allvaret drar igång för dig oxå;)
Ha det bäst, kramen

Mamma Russin sa...

hej söta..:)

men det var mig en riktig söt kille.. :) visst är det roligt att de små kan äta själva..

ha det bäst.. kram