söndag, juli 26

Värsta bloggen

Jag måste ha den värsta bloggen att läsa just nu. Att bara läsa om hur äckligt bra vi har det och hur lycklig jag är kan kanske inte vara lätt eller kul för alla men så ser mitt liv ut just nu och det är inget jag vill förändra.

Idag har vi haft en strålande dag. Fint väder och trevligt sällskap. Till kvällen gick vi över till grannarna och grillade god mat. Lilleman hade trevligt och jag med.

Nu sover han och jag packar det sist inför imorgon. Vi åker så tidigt så jag behöver ha allt klart idag. Kommer inte hinna något imorgon. Skall snart gå och duscha så även det får anses klart.

Det skall bli kul att åka och besöka älsklingen igen. Denna perioden han har varit borta har gått rykande fort och det är skönt.

1 kommentar:

Jessica sa...

Gumman!
Det är underbart att läsa om din lycka!!!! Det är ju så livet ska vara :)
Jag gillar din blogg massor.

Har dock varit utan internet i flera veckor så jag har inte kunnat kommentera eller läsa som jag vill!

Ta väl hand om dig!!

Stor kram!
//Jessica