måndag, juli 27

Tidigt tåg

Så var jag klar med mig och all packning. Lilleman sover och skall snart bli väckt. Det är nog första gången på länge när jag skall iväg som jag är klar tidigt. Det är en riktigt skön känsla.

Jag fick plats med allt i väskan så nu skall det gå smidigt på resan. Unge i vagnen, bilstol på ryggen, resesäng under vagnen och väskan i handen som jag inte kör vagnen med. Det är korta sträckor jag skall till, mellan och från tåg så det kommer gå bra.

Jag LÄNGTAR till ikväll när vi får vara med älsklingen igen. Vi skall busa, slappa, shoppa jag och lilleman. Sen skall han få vara med pappa på bryggan lite och se på när han kör båten.

Tar inte med datorn denna gången så om jag inget skriver vet ni...

2 kommentarer:

Anne sa...

Vad härligt att få träffa sin käresta! Hoppas att ni får det jättehärligt tillsammans! Ha det bäst, kram kram

Mamma russin sa...

hej fina..

hoppas resan gick bra... tusen kramar från mig..:)