lördag, juli 25

Fick det gjort till slut

Grannarna kom ju hem idag och då fick jag hjälp med att få fram gräsklipparen så det blev gjort.
Det var ett träningspass för lilleman blev superrädd så fort jag starade den. Han är sån med damsugaren med för det mesta. Så jag fick klippa gräset med en hand och ha han på den andra armen. Det var tungt och varmt i solen men nu är det gjort.
Det sägs ju att man inte får glömma av vardagsmotionen och det är ingen risk med min lilla kille. Han får mamma att jobba lite extra minst en gång varje dag om inte mer.

Nu har jag pratat med min älskling och vi pratade om vår resa vi vill göra ev i September. Om vi får till det skulle det vara SÅ mysigt.

Nu skall jag i säng för imorgon får det bli lite fart på oss här hemma.
God natt och sov gott alla. Det skall jag i minst 8 timmar.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Det lät svettigt!
Jag hade nog hoppat över...
lat som jag är =)
Spännande med resan.
Vart?
Vad är det som är på G idag då?

Kramen

Anne sa...

Oj vad du slet med gräsklippningen med gossen på armen, du är visst stark!
Vad härligt om det blir en resa till i år för er. Håller tummarna! Kram kram