tisdag, juli 21

En god god morgon

Det blev inte så tidigt i säng igår men det gör inget. Fick 8 timmar i natt och känner mig mycket piggare och bättre. Yrsel och snurr är borta. Tror det beror på allt socker jag stoppade i mig i helgen. Är inte van vid det längre och lika bra är det. Min kropp klarar inte av det känner jag.
Med tiden blir man mer och mer medveten om hur kroppen fungerar och inte minst reagerar.

Nu har vi ätit en lugnt och skön frukost ihop jag och lilleman. Jag njuter verkligen för jag vet hur det skulle kunna vara med små barn vid matbordet. Är så stolt över min lilla duktiga kille.

Lite konstig är han för han har börjat gå och banka huvudet i saker. Vet inte helt vad han testar med det men något får han kanske ut av det annars skulle han sluta. Han gör det inte så himla hårt men ändå.

Idag blir det matlista och inköp. Lite tvätt om det finns. Annars skall vi försöka ta oss ut en stund. De säger det skall regna idag och det tycker vi inte om. Hoppas idag blir en av alla de dagarna där de har fel.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Här har dom rätt iaf.
Det har redan hunnit regna, men det gör inte jättemycket för vi ska äntligen börja måla och tapetsera vårt sovrum! *hihi*
Skönt att du känner dig bättre!
Kramen

Emma sa...

Hoppas du får en bra dag =).. Själv skulle jag oxå vilja banka huvudet i ngt hårt *s*.. Vill inte jobba iaf..

Ha det så gott Emma

Mamma russin sa...

hej hej gulliga..:)

skönt att du känner dig lite piggare..
när kommer store bror hem då??
kramkram