måndag, juli 20

Tom

Jag har visseligen varit i Göteborg i helgen på 30-års fest men sedan vi kom hem i söndags kväll har jag inte haft något att "säga" här. Jag känner mig inte helt i form.

Just nu sover lilleman och jag slappar lite. Skall lägga mig TIDIGT idag. Behöver kanske sova lite mer om jag inte är helt ok. Jag är inte sjuk men känner mig ur form. Inget allvarligt.

Vi var över hos grannen idag en stund. Lilleman lekte så gott där. När de gick in för att äta blev han sur. Han gick till deras trapp flera gånger och pekade klagande på den stängda dörren. Bra att han trivs med andra.

Nu skall jag försöka läsa lite i min bok. Har inte fått gjort det så mycket det sista. Saknar det.

2 kommentarer:

Anne sa...

Tråkigt när man inte riktigt känner sig på topp. Fast det är ju så med livet...alla dagar är inte lika bra som andra, men idag är en alldeles ny dag!

Det är ju jättetråkigt nu när det känns som om hösten har drabbat oss med full kraft och vi har just börjat semestern men men....vi är lediga ihop i alla fall!
På måndag ska vi åka till Gotland och vara där i en vecka, det ska bli sååååå kul! sen ska vi "tura" med färjan till Polen. Det gär vi alltid en gång om året på barnens begäran!
Hoppas att du får en jättebra dag och att solen skiner på er!
Kram kram

Lotta sa...

Ja man kan ju inte vara på topp jämt.
Ibland kanske det t.o.m. är skönt att få vara lite "hängig", men om du är själv med sonen nu och inte kan få någon avlastning är det ju tungt.
Hoppas den tidiga kvällen gjorde verkan och att du känner dig mer uppåt idag.
Kramen