tisdag, juni 9

Tryckt dag

Är i skolan men kors så sliten och trött jag är idag. Försökte lägga mig halv10 igår för att få lite sömn. Har en hel del minus på det kontot. Det blev ju självklart inte som jag ville av flera olika anledningar som jag inte styrde över.

En börda lättades lite idag i alla fall. Det var planerat att vi skulle ha en skriftlig tenta i utvecklingspsykologi på torsdag men den blir som ett grupparbete i stället. Kan pusta ut lite men måste ändå plugga allt det jag kan fram tills torsdag. Hoppas bara jag får lov och tid till det hemma.

Igår var jag och köpte lite blommor till min nya blomsterlåda under köksfönstret. Jag blev så nöjd. Det blev så fint. Precis som jag ville ha. Det var så skönt att äntligen få lite tid att pyssla med blommor.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman..:)
åh så roligt med fönster lådor.. kort kort , jag vill se kort..:)

japp det ska bli så roligt att ses..:) barnfri blir jag med, hihi..
kramkram