måndag, juni 8

Sista skolveckan

Så var vi uppe. Stora killen och jag. Idag är första dagen på sista veckan i skolan för både mig och honom. Visserligen har jag ingen undervisning idag men jag har mycket att läsa. Sista dagen är torsdag och då blir det skriftligt prov i utvecklingspsykologi. Inte helt lätt ämne direkt. Många tal och termer som skall sitta. Suck.

Idår var ju i Norrköping och tittade. Jag fyndade ett par skor. Just de här rosa kostade 79:-. Samma sko men annan färg kostade 199:-.



Jag var lite på jakt efter en vardagsklänning men kände mig inte helt lugn för att titta ordentligt. Det gjorde inget. Blir säkert tid senare.

2 kommentarer:

Mamma Russin sa...

god morgon vännen..
jättesöt sko.. och vilket fynd!!!
måndagen vecka 25 passar mig på förmiddagen.. jag börjar jobba kl 16.00.. men vi kan göra marieberg när de öppnar vid 10.. :) gubben är hemma då så jag borde kunna bli barn ledig jag med.. :) gud så roligt..
jag ringer dig i veckan.. :) kramkram

Anonym sa...

Vilken snygg sko :)

och visst är det skönt med sista skolveckan,längtar efter lata och lediga sommardagar!!

Hoppas att allt är bra med dig.

Stor kram!
//Jessica