tisdag, juni 9

Hemma bäst

Hemma igen efter en bra men tung dag i skolan. Var helt slut när dagen var över i skolan men för tillfället har jag lite extra energi. Det är alltid så skönt att komma hem. Just nu har jag fått en lugn stund i soffan för mig själv. Alla är ute, nere, borta på annat och det behövs. Kan blir lite mycket om jag inte får bara sitta och vara en stund. Samla lite krafter.

Stora killen är hemma hos en kompis. Skall försöka ringa dit igen för att hämta hem honom. Han har varit där länge nu och jag tycker det börjar bli pinsamt. Problemet är att det har varit upptaget där 40 min nu. Om de inte svarar denna gången tar jag en promenad dit och hämtar hem honom.

2 kommentarer:

Frida sa...

Hej Going!!
Det är skönt att vara en känslomänniska, men ibland blir livet lite för mycket för en att orka med.
Hoppas att sonen kommit tillrätta nu ;D
TACK Pernilla för alla dina fina ord inne hos mig dom betyder SÅÅÅÅ mycket ska du veta.
Snart ses vi, ska bli så himla roligt!!
Kraaaaaaam<3

Lotta sa...

Jag vill oxå träffa er på galan.
Hur tänkte jag när jag inte köpte biljett???
visst behöver man få sitta i ro ibland för sig själv och samla lite kraft.
Kramen
Tack föresten för det fina du skrev om hur jag älskar mina barn.