torsdag, juni 4

Hel familj igen

Älsklingen kom hem igår lite tidigare än tänkt så jag var fortfarande vaken. Det var väldigt trevligt men det betydde att klockan blev närmre 2 innan jag somnade. Klockan ringde halv 7 i morse och då var jag TRÖTT.

Jag kom iväg i tid och skolan var som vanligt intressant men tungt. Blir så trött av att lyssna. Sen hjälpte det inte att jag sovit för lite.

Fick några roliga sms under dagen med lägesrapport. Log högt för älsklingen får en liten bit av min vardag och han är lika förvånad varje gång han kommer hem.
- Han är ju över allt.
- Han är ju på allt.
- Han vill inte sitta still i sin stol när han skall äta
osv
Det är inte det att han klagar för det gör han absolut inte. Det är mer ett konstaterande men lite lustigt tycker jag.

Nu har vi ätit en supergod GI lasagne på vårat vis. Snart lägga barnen och då blir det röja. Svärmor kommer på besök och hon har för tillfället ingen plats att sova på. Det skall älsklingen ordna ikväll. Good Luck.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vilket sammanträffande med din mans upplevelser i går kväll.
Så skönt för dig att ha honom hemma nu.
Är han hemma i tre veckor då?
Förstår att det blev sent i går... =)
Kramen

Anonym sa...

Åh vad härligt att få ha maken hemma litegrann :-)
Och att han liksom får se hur din vardag ser ut när han är på jobb *ler*

Hoppas ni får en kanon mysig helg tillsammans!

Kramar!
//Jessica