fredag, juni 5

Svärmor på besök

Älsklingen är inne och hämtar sin mamma som kommer med tåget från flygplatsen. Hon stannar ca en vecka. Hoppas vädrte blir bättre. Jag vet att hon önskar fint väder när hon är på besök hos oss som bor söderut. Hon bor på Island och det blir inte alltid så varmt där.

Idag var sista dagen med stress i skolan. Som vanligt känns det allt allt för lite men så är det i alla ämnen. Lite av mycket för att ge en bred grund. Jag kommer få mycket att göra efter denna kurs är slut. Då tänker jag på allt jag vill fördjupa mig i. Massa kul.

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

hallå vännen..:)

wow Island, häftigt.. Har hon flyttat dit eller kommer din man därifrån med??

jag hoppas med på fint väder.. du .. har du en lucka för en träff nästa vecka.. om du vill alltså..:) det är ju så nära mellan oss.. om det är fint kunde vi ju ses i hampetorp eller nått sånt.. och låta barnen bada lite.. :) och fika såklart..
krma och ha en fin fin helg