onsdag, juni 3

NU...

Har lagt alla måsten till sidan. Nu sitter jag bara i soffan med datorn i knät och tittar på TV samtidigt. Väldigt trött och orkeslös. Det var andra dagen på rad som lilleman var totaltvär när jag skulle lägga honom. Det tog mig en och en halv timme innan han somnade. Suck.

Nu har det gått så bra flera dar i rad så detta var kanske nåt som skulle komma? Han har ju inte helt fått till sina somnarutiner ännu. Tar kanske lång tid. Får bara kämpa på och se.

Nu sover han och SNART kommer min älskling hem. Han har precis passerat Örebro så nu är det inte långt hem. Det blir några pussar & kramar innan jag måste dyka i säng. Skola imorgon så då behövs några timmars sömn. Har en resention kvar att skriva men har hyfsat klart för mig vad det skall stå. Bara att skriva ner det...

Nu lite läsa andra bloggar-tid.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!!

Vad härligt att du har fått hem mannen igen!
Hoppas att du haft en bra dag i skolan och att ni får en mysig kväll tillsammans.
Tänker på dig!

Kramar!
//Jessica