tisdag, juni 16

En bra dag på väg

Visserligen väckte lilleman mig vid halv 6 men det var ok. Tog upp han till vår säng och där somnade han om direkt. Sov så till nästan halv 9. Det kan man ju inte klaga på. Är jag trött idag är det mitt eget fel som inte gick och la mig i tid. Det kommer säkert inte vara något problem. Känner mig pigg och på bra humör.

Det kommer bli en bra dag idag.

Bara jag och lilleman uppe. De andra sover fortfarande.
Vi har ätit frukost i lugn och ro. Lilleman leker så bra runt hela mellanvåningen idag. Jag viker tvätt.

Det kommer bli en bra dag idag.

2 kommentarer:

mammagladh sa...

Klart det blir en bra dag, solen lyser ju. Åtminstone här.

Midsommar tips önkas, kika gärna in i bloggen.

http://mammagladh.blogg.se

LOtta sa...

Här blir det nog oxå en bra dag.
Solen har hittat ut ur sitt gömställe.
Många kramar