måndag, juni 15

Vilse, nytt möte, shopping

Idag har jag spenderat dagen med mamma russin.
Vi har gått i massor av butiker. Tyvärr blev det inte så mycket shopping som jag hade tänkt men dagen var väldigt lyckad. En väldigt trevlig tjej. Tiden bara flög iväg och helt plötsligt var det dax för mamma russin att åka hem innan hon skulle börja jobba.
Vi fick med oss en luch mitt i allt shopping med. Vi åt tacos och jag hade helt glömt vad vi hade för middagsplaner så när jag kom hem åt vi TACOS igen. Tur för mig att jag älskar det och kan äta det ofta.

Jag kom lite senare än vi avtalat. Dels kom jag iväg sent men sen körde jag lite vilse när jag nästan var framme. Ringde mamma russin och frågade om hjälp.
-Var är du? (russin)
-Ingen aning (jag)
-Vad ser du? (russin)
-Inte mycket. En fotbollsplan och några hus (jag)
-Vad heter det? (russin)
-Vet faktiskt inte. Ser ingen skylt (jag)
Lite mer fram och tillbaka sen hör jag bara:
-Nej, då vet jag faktiskt inte var du är? (russin)
-Nehe. Inte jag heller...(jag)
Tillslut kom jag till en plats hon kände till och efter bara 5-7 min hade jag trassalt mig runt och kom fram till där vi skulle träffas.
Suck. Lite stressig var det.

Tror ni inte att jag var lite vilse när jag skulle hem med.

Kan bespara er kommentarer om att jag borde köpa en gps till bilen för DET HAR JAG.
Den behöver kanske bytas ut för den körde mig ut i ödemarken. 2002 års kartor har vi.

Inga kommentarer: