tisdag, juni 16

Jag hade rätt

det blev en väldigt bra dag idag.

Vi har pysslat lite ute hemma. Stora killen har varit med en kompis hela dagen. Först var han hos henne i flera timmar sen gick jag och mötte de så fortsatte de leka här. Hennes farmor kom och hämtade henne vid 21 tiden. Det var visst allt för tidigt för båda barnen. Kul att de leker så bra ihop.

Vi grillade både till lunch och middag. Får passa på när vädret tillåter och älsklingen är hemma. Delade en flaska bubbel med så här på en tisdag.

Båda barnen sover och vi slappar framför TVn. Blir snart sängen för mig med känner jag. Ensam igen från imorgon.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Det är ju så härligt när de har bra kompisar att leka med. Annars kan i af min son bli lite otålig och gärna vilja bli underhållen.
Jag är ledig fram till v. 31 då jag ska jobba den veckan, sen är jag ledig två till och börjar arbeta v. 34. Ska bli grymt skönt.
LÄNGTAR!!!
Ha en fin onsdag.
Kramen

Russin sa...

hej gumman!!!
ni verkar mår fint... skönt att ni kunde få en dag med fint väder.. :) lite bubbel på en tisdag höjer levnads standarden..:) mys...

kramisar