måndag, maj 4

Tre hemma en kvar

Nu är vi hemma efter en lång dag på vägen.
Jag och lilleman körde lite tidigare och stannade till på köpcentrat på andra sidan kungens kurva. Där hittade jag en KLÄNNING. Jag som inte skulle leta ännu utan ta det när det närmade sig. Ja, ja. Hittar man en man tycker om är det ju inget att vänta på. Hoppas bara inte den är för stor till galan. Nu när jag skall sluta amma är det återtag av min kropp som gäller och med det innebär det att några extra mammakilon ryker.

Nu väntar vi bara på att sista länken i familjen skall komma hem i natt. Tyvärr fick han inte möjlighet att åka tidigare men så är det bara. Han är på väg hem nu i alla fall vet jag.

Killarna skall i säng i hyfsad tid sen skall jag öva, öva, öva min redovisning till imorgon. Måste göra allt klart som jag skall ha med mig. Ovan vid att gå i skolan känner jag. Måste ha med mig lunch och mellanmål för dagen.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Måste vara trist att vara ifrån varandra så långa perioder.
Men att återse varandra måste ju vara som att bli kär på nytt på något vis.
Mannen och jag har bara varit ifrån varandra en natt i tage under de fem åren vi varit tillsammans. Det räcker tycker jag.
Jobba på nu innan han kommer hem i natt så ni kan mysa sen...
Kram

Mamma Russin sa...

vad skönt att du snart har alla dina killar hemma..:)

ha det gott..kram