tisdag, maj 5

Så var jag student igen

Idag var det tillbaka till skolbänken efter ett litet uppehåll som mamma.
Det var pang på kan man säga. Då jag slutade mitt under min praktikperiod för att få barn var det nu dags att redovisa resulteten. Inte nog med redovisning så blev det även examen i pedagogiken genom filmning av framträdandet. Det gick över förväntan. Klart jag var nervös. Det är jag alltid men efter några minuter släpper det.
Nu är det i alla fall gjort. De två kommande dagarna är det bara all luta sig tillbaka och lyssna till de som är kvar att redovisa.

Nästa vecka börjar jag på kursen igen med nya ämnen. Nu blir det fem veckor beteendevetenskap innan sommarlovet. Ser så fram emot det. Blir nog riktigt intressant.

Nu skall jag bara ta det lugn för mitt huvud är inte vant vid att lyssna så många timmar på en dag. Jag är helt slut.

2 kommentarer:

Frida sa...

Men vad kul, kan längta tillbaka till skolbänken lite då & då. När det händer läser jag en kurs eller två ;D.
Skönt att du kan "slappa" några dagar nu haha! Mys med mannen nu min vän...
Varma kramar<3

Robin sa...

Lycka till med skolan älskling