måndag, maj 4

Idag kommer de hem!

Idag är stora hemvändardagen.
Jag och lillkillen skall snart bege oss mot Stockholm och Arlanda för att hämta hem stora killen som kommer från sin pappa i Köpenhamn. Han var lite dålig när han åkte. Hoppas han har blivit helt frisk nu. Skall bli skönt att få hem han igen. Fast det "bara" varit 4 dar sedan han åkte så känns det länge. Varje dag borta känns länge.

Så efter midnatt nån gång kommer min älskling hem. Det känns verkligen länge denna gången fast det bara varit de vanliga 14 dagarna.

Snart är hela familjen samlad så som vi skall vara. Längtar. Tyvärr får jag inte njuta fullt av de denna gången för imorgon bitti börjar skolan för mig igen. Tillbaka till allvarer. Ikväll skall jag öva och öva på min redovisning jag skall ha imorgon. Det blir bra. Lite extra nervöst för de skall filma oss samtidigt. Har aldrig gjort det tidigare så det blir både hemsk och intressant att se sen.

Nu är det frukost för oss två som faktiskt är hemma.

2 kommentarer:

Frida sa...

Vilken underbar dag för dig, att få hem BÅDA dina älsklingar!! Min pappa bodde i Köpenhamn i 8 år, jag älskar den staden jättemycket.. Pappa Bodde på Fredriksberg, en supermysig stadsdel.. Hoppas att du får en mysig dag & att resan till & från Arlanda går bra. Lycka till imorron, jag ska tänka lite extra på dig.
Massor av kramar<3

Mamma Russin sa...

hej hej..
skönt att få hem alla dina killar igen.. och lycka till i skolan nu gumman..:)
kram