tisdag, maj 26

Strålar ikapp med solen idag.

Jag är på ett helt otroligt gott humör idag. Det är säkert för att min mamma och hennes man kommer idag. Det blir inte så ofta vi ses och jag LÄNGTAR tills de är här.

Hade tänkt göra huset så fint tills de kom men det sket sig och får så vara. Pojkarna har varit sjuka och mina planer har fördröjts av många hinder men idag bryr jag mig inte.

Vi var en tur in och handlade mat för några dagar så basen finns hemma. Hoppas de tycker om det jag planerat och inte tycker det är för konstigt/sunt/märkligt. Alltid svårt när man skall göra mat till andra.

Som vanligt så fortsätter jag tvätta men idag blir nog sista dagen. Har fått undan det mesta nu. Sen blir det bara tvätt som vanligt någon gång ibland.

Lilleman sover, stora killen är i skolan (kommer snart hem) och huset är tyst.

Idag är en VÄLDIGT BRA DAG!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt inlägg, sprudlar av glädje och energi!

Hoppas du får en jätte mysig em/kväll tillsammans med dina nära och kära.

Stor KRAM!
//Jessica

Mamma Russin sa...

hej gumman..
din glädje känns när man läser.. :) underbart.. hade du köpt din klänning?? vilken färg ?? det känns riktigt skönt att det är fixat med klänningen.. nu återstår väska och "juvelerna" hiih..
kramar

Lotta sa...

Åh vad roligt att få besök i några dagar.
Gissar att hon längtat efter sina barnbarn.
Ha nu så jättemysigt.
Kram